Od dawna udowodnione jest, że ludzie zazwyczaj to wzrokowcy - wobec tego obraz działa najbardziej efektywnie na ich wyobraźnię

Posted on 31/01/2019 4:10am

Firmy marketingowe od dawna wiedzą już, że aby złapać uwagę nowego klienta, należy przykuć jego wzrok. Dzięki temu zmysłowi w głównej mierze poznajemy świat. Duża część ludzkości to wzrokowcy. Z tego powodu współczesny marketing tak chętnie posługuje się filmikami.


Goodcase - videomarketing
Video marketing jest w dzisiejszych czasach niezwykle modny. Jego niezwykle szybki rozkwit rozpoczął się mniej więcej dekadę temu i nie zwalnia - Videomarketing - Goodcase. Nadal wymyślane są nowe możliwości dla filmu, który ma przykuć zainteresowanie potencjalnego klienta. Wszystko jest tworzone, żeby nie spowszednieć oraz na dodatek wyróżnić się na tle innych firm. Video marketing polega na specjalistycznej produkcji filmów marketingowych z użyciem najnowocześniejszego sprzętu.

Filmy szkoleniowe są ciekawszą alternatywą książki. Wobec tego w taki sposób mamy możliwość przyswoić różnego rodzaju fachowe informacje oraz potrzebne podstawy - tworzenie filmów szkoleniowych. Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z tego typu szkoleń, które są alternatywą dla często nudnych zajęć z książką i slajdami. Ciekawiej jest, kiedy ktoś opowiada nam to, co sami musielibyśmy przeczytać. Zwłaszcza jeżeli osoba na video, jest profesjonalna oraz ma przyjemny głos.


Filmy szkoleniowe robią ostatnio furorę. Ich popularność zapoczątkowano w USA i ich globalny zasięg stał się możliwy dzięki takim witrynom jak YouTube, gdzie mamy możliwość wyszukać wiele takich kursów online w każdej ciekawej dla nas dyscyplinie od pieczenia lub szycia na robotyce albo budowie domu kończąc.

Tags: YouTube, film, video, reklama